Barabás Erika – kineziológus

↪︎ Vissza


Szakértői márka.
Célközönség: alvászavarokkal küzdők.
A márka kommunikációjának alapelvei: szakértelem, nyugalom, bizalom, a stressz oldásának fontossága.



A feladat:

– Logó és arculat kialakítása.
– A közösségi médiában való jelenlét erősítése és a célközönség megszólítása.


Alapelvek:
– A logóban nem szerepelhetnek állatok vagy gyerekek és olyan elemek, amelyek az alvást vagy az álmot jelképezik (pl. álomfogó, hold, éj).
– A logó legyen egyszerű, letisztult, és könnyen felismerhető. Ne legyen túl csillogó vagy túl színes.
– A színeknek nyugodt és bizalomkeltő hatást kell kelteni.
– A tipográfia legyen professzionális és olvasható.
– A képek legyenek tiszták és nyugodtak, tükrözzék a nyugalmat és a bizalmat.



Ezeket készítettem el:

► Moodboard

► Logóváltozatok

► Egységes arculat

► Névjegykártya design

► Instagram design (puzzlefeed)

► Facebook profil- és borítókép

► Látványtervek

Kérdésed van?
Nyugodtan vedd fel velem a kapcsolatot.
Örömmel válaszolok!

Írok neked!

További munkáim →